Уряд визначився з остаточною редакцією законопроекту, який регулюватиме діяльність Служби фінансових розслідувань (СФР). Передбачається, що її очолить нинішній перший заступник глави ГФС Володимир Хоменко. Власне, останній і звернувся до Прем'єр-міністра з проханням доручити Міністерству юстиції підготувати відповідні нормативно-правові акти для розгляду законопроекту на засіданні уряду.
    За підсумками обговорення
    Проект закону про Службу фінансових розслідувань був підготовлений ще в травні, проте викликав жорстку критику з боку бізнес-спільноти. 23 травня на засіданні урядового комітету соціально-економічного розвитку та з питань міжнародного співробітництва було вирішено обговорити проект закону з представниками бізнесу. З тих пір, як випливає з листа, відбулися 12 зустрічей з профільним бізнес-асоціаціями, представниками громадської ради при ДФС, міжнародними експертами та фахівцями OLAF (Європейського бюро по боротьбі з шахрайством).
   У результаті в підготовлений урядом проект закону про СФР було внесено зміни. Наприклад, у ньому з'явився новий пункт про те, що за підсумками розгляду Верховною Радою річного звіту про діяльність СФР парламент вправі рекомендувати Кабміну звільнити голову держслужби. У доопрацьованій версії законопроекту також пропонується створити в структурі СФР підрозділ, співробітники якого, як і працівники міліції, зможуть використовувати вогнепальну зброю, прийоми рукопашного бою, а також спеціальні засоби.
   До останніх, згідно закону про міліцію, відносяться гумові кийки, водомети, бронемашини, сльозоточиві речовини, світлозвукові пристрої для відволікання уваги, службові собаки та інші спецресурси. Спочатку передбачалося наділити такими повноваженнями всіх співробітників СФР. Також уряд погодився доповнити законопроект пунктом про створення громадської ради при Держслужбі фінансових розслідувань, основне завдання якого полягатиме у громадському контролі за роботою нового органу.
  Бізнес поки не бачить необхідності в створенні Служби фінансових розслідувань. Також у нього немає кредиту довіри до держави
    Однак перелік основних повноважень СФР - протидія економічним злочинам, здійснення фінансового контролю, виконання окремих функцій податкового і митного контролю, проведення оперативно-розшукової діяльності та ліквідація схем з відмивання грошей - залишився без змін.
    Із порозумінням - все складно
    За словами виконавчого директора Європейської Бізнес Асоціації Ганни Дерев'янко, керівництво ДФС обговорювало з бізнесом створення СФР як ідею в цілому, а саме: бізнесу пішло б на користь зменшення кількості контролюючих органів і об'єднання їх функцій в одній структурі.
   «Цю ідею ми підтримуємо. Проте конкретні положення законопроекту з нами ніхто не обговорював і ми не давали своєї згоди на те, що службу необхідно створювати саме в такому форматі », - cказала вона.
   За словами керівника секретаріату Ради підприємців при Кабміні Андрія Забловського, під час зустрічей було зрозуміло, що проблема з кредитом довіри залишилася.
    «У бізнесу немає довіри навіть до тих конструктивних пропозицій з боку держави, які висловлювалися в процесі обговорення. Бізнес як і раніше впевнений, що уряд планує реанімувати ідею фінансової поліції з усіма витікаючими наслідками », - зазначив експерт.

   «Після кожної зустрічі з боку уряду чомусь звучали коментарі про те, що бізнес підтримує створення СФР, але це не так!» - Заявляє голова комісії УСПП з економічних питань Юлія Дроговоз. За її словами, УСПП з іншими громадськими організаціями за останні два місяці намагалися донести до уряду, що зараз не час створювати цю службу, оскільки вона не вирішує проблем бізнесу, що стосуються взаємовідносин платників податків з органами податкової міліції.
    «Після доопрацювання законопроекту він по суті не змінився, і те, що нас не чують, дуже турбує», - сказала Юлія Дроговоз, уточнивши, що УСПП та ряд інших організацій мають намір підготувати звернення до Мін'юсту та Кабінету Міністрів з цього питання. У свою чергу, віце-президент зі стратегічного розвитку Американської торговельної палати Тарас Качка уточнив, що ДФС не створювала робочу групу з доопрацювання цього документа, комунікація з держслужбою відбувалася за наступною схемою: спочатку їм представляли законопроект, а вони висловлювали усно свої побажання, які пізніше оформляли в письмовому вигляді.
   «Тоді наша позиція полягала в тому, що документ потребує доопрацювання в усіх напрямках. Нинішня редакція законопроекту вимагає детального вивчення », - підсумував він.