«Нова реальність» стрімко змінила звичні речі для суспільства та пришвидшила впровадження інновацій.

Згідно з дослідженням компанії Lenovo, кризовий період спонукав бізнес до розвитку.

54% респондентів зазначають, що криза мотивувала працівників докладати більше зусиль для покращення бізнес-результатів, а 67% опитаних впевнені, що їхні компанії стали більш креативними завдяки кризі.

Чи готовий бізнес до нових викликів? 58% опитаних топменеджерів вважають, що можливості післякризової ери зробили їхні компанії більш відкритими для ризику. 67% вказують, що їхній бізнес став креативнішим, ніж до початку кризи. Попри складності, компанії не боялись витрачати бюджети на інновації, й понад половина опитаних (54%) кажуть, що криза стала каталізатором їхніх зусиль із використання нових технологій для покращення соціальних та екологічних показників.

Серед основних стратегічних рушіїв інновацій респонденти називають:

  • 46% — адаптація наявних пропозицій до мінливих потреб клієнтів;
  • 44% — розвиток бізнесу для задоволення попиту нових глобальних клієнтів;
  • 43% — захист бізнесу від руйнівних факторів;
  • 42% — покращення екологічної стійкості;
  • 42% — розвиток інклюзивних товарів та послуг;
  • 36% — переосмислення основної бізнес-моделі для задоволення нових потреб клієнтів;
  • 32% — розвиток бізнесу для задоволення попиту нових сегментів клієнтів.

Незважаючи на готовність до інновацій, 61% опитаних запевняють, що не бачать єдиного правильного шляху покращення інноваційної діяльності свого бізнесу. Багатьох досі стримують застаріла корпоративна поведінка та формалізовані протоколи, які несумісні з творчим мисленням.

Експерти сформували три кроки для прискорення інновацій:

  • Впровадження політики різноманітності в колективах.
  • Відкритість керівників до експериментів та думки молодших спеціалістів.
  • Гнучкий підхід до формату роботи, який сприяє розвитку творчості.