Кабінет Міністрів України оприлюднив постанову «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощення умов для започаткування та провадження підприємницької діяльності», якою пропонується впроваджувати в Україні систему «е-Підприємець».

Про це йдеться на сайті КМУ.

Згідно з документом, електронну публічну послугу «е-Підприємець» будуть реалізовувати протягом 2021—2022 років, аби спростити умови для започаткування та провадження бізнесу.

 

За допомогою системи «е-Підприємець», зокрема, можна буде отримати такі 24 послуги:

  • державної реєстрації фізичної особи — підприємця;
  • державної реєстрації змін до відомостей про ФОП, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
  • державної реєстрації створення товариства з обмеженою відповідальністю на підставі модельного статуту;
  • державної реєстрації переходу товариства з обмеженою відповідальністю на діяльність на підставі модельного статуту;
  • подання повідомлення про використання або про відмову від використання єдиного рахунка;
  • реєстрації платником єдиного податку;
  • реєстрації платником податку на додану вартість;
  • реєстрації РРО та ПРРО, а також пошуку фіскального чека;
  • повідомлення про прийняття працівника (працівників) на роботу;
  • подання інформації про попит на робочу силу (вакансії);
  • державної реєстрація потужностей операторів ринку харчових продуктів;
  • реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
  • видачі дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
  • відкриття банківського рахунка.

Перелік послуг можуть збільшувати або зменшувати протягом строку реалізації експериментального проєкту.

У межах реалізації проєкту послуги надаються через Єдиний державний вебпортал електронних послуг та вводяться з урахуванням готовності його програмних та технічних засобів.

Фізичні та юридичні особи добровільно прийматимуть рішення чи брати участь в експериментальному проекті «е-Підприємець».

Послугу надаватимуть на підставі:

  • одного запиту (заяви) заявника, сформованого за допомогою програмних засобів Порталу Дія;
  • документів та/або відомостей, необхідних для надання публічних послуг, що входять до складу такої комплексної електронної публічної послуги, за умови застосування заявником кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису.

Що ще відомо:

  • адміністративний збір за отримані електронні публічні послуги оплачуватимуть за допомогою програмних засобів Порталу Дія під час формування заяви;
  • інформуватиме заявника про результати надання публічних послуг держорган, який надавав таку послугу, в день її надання за допомогою засобів телефонного, електронного (в тому числі засобами Порталу Дія) або поштового зв’язку;
  • якщо за результатами надання публічних послуг передбачено видачу документа, такий документ може бути отриманий за вибором заявника у відповідного державного органу, або не пізніше наступного робочого дня з дня надання публічної послуги надісланий заявникові рекомендованим листом за рахунок заявника;
  • публічну послугу з відкриття банківського рахунка надаватимуть у складі комплексної електронної публічної послуги банківськими установами, що мають дійсний укладений договір з Мінцифри щодо надання такої послуги з використанням Порталу Дія.